RumbleRoar Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 På FireRed? Kan någon beskriva hur man klarar Pokémon Mansion, jag har hört att nyckeln till gymmet är i Pokémon Mansion. Hjälp mig, snälla ? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) På FireRed? Kan någon beskriva hur man klarar Pokémon Mansion, jag har hört att nyckeln till gymmet är i Pokémon Mansion. Hjälp mig, snälla ? :( Nyckeln till Pokémon Gym på Cinnanbar Island finns i det förstörda labbet. Nyckeln som passar in till gymmet i Cinnanbar Island finns på det underjordiska våningsplanet i Pokémon Mansion. Där kan du också öppna dörrar med omkopplare dolda i statyerna. Gå till tredje våningen i huset där du hoppar genom den vänstra, lägre passagen. Du landar i byggnadens källare där du hittar Secret Key. Redigerat 6 Maj 2006 av Meganium17 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 På FireRed? Kan någon beskriva hur man klarar Pokémon Mansion, jag har hört att nyckeln till gymmet är i Pokémon Mansion. Hjälp mig, snälla ? :( tack, hitta äntligen dit! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 bra har du åkt till two iceland när en gubbe kommer och frågar dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 cetin:det stavas island inte iceland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Inte ännu har jag kommit till two island. Tog en paus för att äta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 ock men har du någon i lv. 100 du behöver en nu på det sista gymet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Det behöver man inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Asså, bara man har en stark vatten pokémon så är det sista gymmet lätt, tycker iallafall jag. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) jag klara allt med min charizard och mewtwo! :gitarr: Redigerat 7 Maj 2006 av cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg