Justusett Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Mitt blod på cs e skeeta konsitgt! Den är gul :S Vet nån hur man får tillbaka rött blod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 skjut på människor istället för aliens :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Moget? Tillbaka till tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Avaktivera "Content Lock" inte spelat på länge, men tror det hette så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 funkar inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 vet ej det kanske är fel på spelet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Kanske ska avinstallera o installera hela lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 violence_hblood 1 violence_hgibs 1 violence_ablood 1 violence_agibs 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 avinstallerat o installerat samma sak med steam... Jag har redan testat violence sakerna i consolen, men när man startar cs igen så är det gult igen... Och jag vill inte vara tvungen att skriva in dom varje gång jag ska spela... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Men lägg i din config.cfg (steam\steamapps\inloggnigsnamn\Counterstrike\cstrike) och sen skrivskydda den då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 men, jag är inte bra på sånt... lr jag fattar typ inte vad det är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg