Gäst 2paac Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 mirge island snälla ge mig tips jag måste dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Det finns en gubbe i ett hus i Pacifidlog Town och han säger om han ser Mirage Island eller inte, Det är något med dina Pokemon o göra för dom har en onsynlig kod och den bytas varje gång du lägger den i PC:n Osv... Det är väldigt svårt o komma dit, den kommer fram om du får rätt med koden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 aa innan jag flyttade till herrljunga så forskade jag och min komis Johan om hur man tog sig till mirage island och hur man fångade jirachi och vi åkte till och med till ett event tillsammans med min pappa för att få deoxys. Min deoxys är i lv 57 just nu och kan jätte bra attacker! Skulle järna villja ha volt tackle på en pichu i pokémon emerald. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) när du frågar gubben så säger han i cant see mirage island too day men en dag kommer han at säga i can see mirage island too day då kan man komma till mirage island men jag vet inte hur man gör sen !!men man ska kunna komma till mirage island Redigerat 7 Maj 2006 av cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Om han säger "I can see Mirage Island today!" Så ska du gå ut från huset ta Surf åt höger åk åt det hållet hela tiden då ska Mirage Island finnas där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 det vet jag men mennar om ni vet vilken kod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Nej han säger: Oh my goodness! I can see Mirage Island today! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 har du AR/GS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Är det inte så att det är olika koder för varje omgång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) nej det är det inte tror jag iallafall! :kung: Redigerat 8 Maj 2006 av cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Varje Pokemon får i Advance-spelen ett hemligt värde. Det avgör: 1. Kön 2. Shiny 3. Mirage Island Om ett av dina Pokemon har rätt nummer, så finns Mirage Island där. Chansen är nästan en på miljonen, men ja, det hjälper att ta nya från datorn och fråga igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Varje Pokemon får i Advance-spelen ett hemligt värde. Det avgör: 1. Kön 2. Shiny 3. Mirage Island Om ett av dina Pokemon har rätt nummer, så finns Mirage Island där. Chansen är nästan en på miljonen, men ja, det hjälper att ta nya från datorn och fråga igen. tack alla men ni har inte förståt ideen jag vill dit men vilka pokemon ska man ha om någon har varit där säg era pokemon tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg