Quillion14 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) Jag undrar bar a när ni blev ledsna...det här kan hjälpa titta http://media.putfile.com/Naruto-vs-Sasuke-...way-brotherhood Redigerat 7 Maj 2006 av Quillion14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 troligen när min kanin dog... eller ibland är jag bara nere, känner mig utanför och hatad bla bla bla etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 den sorligaste dag i mitt liv var när mamma dog :cry: saknar henne hon dog för 2år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Mötte Jigglypuff på very easy på SSBM och hon KO'ade mig :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Joo, min farbror dog för bara någon vecka sedan... Sånt är hemsk :( Sen när mina älskade djur dör.. Sen när vänner sviker än, faan.. Det måste nog vara det hemskaste........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 När våran katt dog, Snurre hette hon. Det var mer än 5 år sedan, men saknar henne fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 När våra hundar dödde. Det var inte roligt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 3 ggr, först när min bror dog när jag va 4, kan fortfarande gråta av saknad, sen när min kusin och hennes pojkvän dog i en bil olycka, inte lika mycket saknad utåt eftersom jag knappt träffa henne, men det e ändå ett hål i hjärtat, och sist när min faster dog för lite mer än ett år sedan, det blev ett stort hål och det gör ont att tänka på henne, eftersom sista gången jag träffade henne tjatade jag om att jag ville hem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 När min hamster dog så blev jag ganska ledsen fast det var ett bra tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 När min underbara morfar dog i sjukdom. Han var på bättringsvägen men rätt som det var så dog han.. 3 år sedan men det är det sorgligaste hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) När det inte fanns några havrefrasflingor kvar imorse, då skar det i hjärtat. Redigerat 8 Maj 2006 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 När våra hundar dödde. Det var inte roligt alls. Måste bara citera det vackra, nya, svenska ordet "dödde".. Ah.. It´s beatiful! Åter till ämnet: När min morfar drunknade i en vak när jag var 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.