Gäst 2paac Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 vemav era legendariska är bäst mew lugia rayquaza grodoun mewtwo kyogre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Rayquaza är min bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 vemav era legendariska är bäst mew lugia rayquaza grodoun mewtwo kyogre du glömde fåglarna och jirachi.min bästa är moltres men jag gillar bäst jirachi. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 men jag skulle göre en omröstnin men det gick ej skulle ge admin mina svar och allt men det lönna sig helt enkelt inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Mina är: Groudon Kyogre Latias Moltres Zapdos Articuno Mewtwo Suicune Raikou Entei Rayguaza Sen ska jag fixa Ho-oh. :P Men min bästa av alla mina legendariska är Latias. Redigerat 8 Maj 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Citat: "Legendariska är tråkiga" TK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 min bästa legendariska pokemon är rayquaza eller hur det stavas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Latios men som flygon sa legendariska är inte roliga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Hur katten får man jirachi?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Antingen om man har GS, eller om man fixar Pokemon Channel till Gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Mewtwo Zapdos Articuno moltres mew Groudon Kyogre(stavning) Latias Latios celebi Entei Raiko(stavning) Suicune Ho_oh och lugia tycker om Celebi mest. Fick nyss Jirachi och Deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 hur får nu så j'vla många legendariska?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg