Hoppa till innehåll

Runescape...


Rekommendera inlägg

jag har för mej att man kan gjöra typ samma saker som med gold ores: göra ringar eller halsband av dom eller nått. man behöver en sak som man kan köpa under falador för 5gp kommer jag också ihåg :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska man göra med silver bars?

Har en massa sådanna.

 

 

du tränar crafting med dom, gold ores säljer man inte bars ores säljs bättre. Silver bars gör man till tiaras du tjänar 55.5 exp per tiara och det är jättebra,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst kride

jag har för mej att man kan gjöra typ samma saker som med gold ores: göra ringar eller halsband av dom eller nått. man behöver en sak som man kan köpa under falador för 5gp kommer jag också ihåg :lol:

 

nej man kan göra såna som prinsesor har f*n kommer inte på vad det hetter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har för mej att man kan gjöra typ samma saker som med gold ores: göra ringar eller halsband av dom eller nått. man behöver en sak som man kan köpa under falador för 5gp kommer jag också ihåg :lol:

 

Hur gör man sån där tiara då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan köpa tiara mould (100gp i en crafting store) eller en holy mould (5gp), och crafta tiaras eller unstrunged symbol's. Om du har level 31 i prayer kan du sen be en snubbe i prayers guild att blessa symbolerna så kan man sälja dom sen för lätta pengar :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och om du har en talisman så kan du gå till en altar och teleportera dig til "runecraftstället" och använd tiaran på altaret så har du en magisk tiara! ha på dig den och du behöver inte ha med dig nån talisman!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...