admin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Efter ett dalande intresse och uteblivet stöd i FireFox och enligt uppgift även i kommande Internet Explorer 7 så skrotas namneffekterna. Till och med 2006-05-14 så går det att byta in sin namneffekt mot 1 månads FuskaVIP. Gör du det inte i tid så kommer du att behålla din namneffekt tillsvidare men dessa kommer att försvinna inom ett par veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Kan inte vara kul för dom som har jobbat för den.. Tycker också det är synd för jag hade tänkt att skaffa en. Redigerat 8 Maj 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Men vad i !?! Jag köpte den förra veckan för 3000 Tycker man kunde få tillbaks mynt ist för FuskaVip Jag vill inte ha FV Redigerat 8 Maj 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Köpte min för länge sen och bryr mig inte direkt, låter som ett alldeles utmärkt byte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag skulle hellre vilja ha mina FM tillbaka men Fuska VIP går väl bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jaha. Bra gjort dock så vill jag ha mina FM tillbaka i stället, men nåja man får i alla fall något tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Och exakt vart byter man in sin namneffekt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Men för de som inte direkt är intresserade av Fuska VIP då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Då får du ingenting troligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Finns det inte en möjlighet att få igen sina fm då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 men åååååå jag som hade tänkt spara ihop till en namn efekt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Meeen! 3000fm i spill! Men du får ju ta ansvar admin och ge tillbaka fm... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.