admin Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2006 För inbyte maila [email protected]. De som kan ange exakt datum när de köpte namneffekten senaste 3 månaderna kan få tillbaka FuskaMynt. Citera
Salzalada Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Yaay! 1 månads extra fuskaVIP! Woho! Nu har jag FuskaVIP till Juli. :D Way to go Admin! *Skriver mail* Citera
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 jag köpte min 29-04-2006 så jag vill gärna ha fm ist Citera
NosH Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 får inte jag som köpt min namneffekt för nått år sen mina fm tillbaka? Och hur ska man kunna veta vilket datum man köpt? Citera
incognito Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Bra att dom försvinner. Var ju ändå bara fult och det var bara åttaåringarna som gillade dom på riktigt. x) Citera
Boffaroffe Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 För inbyte maila [email protected]. De som kan ange exakt datum när de köpte namneffekten senaste 3 månaderna kan få tillbaka FuskaMynt. Antingen är det bara jag som inte fattar eller så var det oklart skrivet :SBara de som har köpt namneffekt inom 3 månader kan få ersättning i FuskaMynt? Och vi mods som inte kan få VIP då :(? Citera
Fusion Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Men kan man inte bara kontakta er, istället för Outlook Express ? Citera
Fusion Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Från [email protected] ? Eftersom jag tryckte på det, sen kom Outlook Express upp ..? Citera
Gäst newnameguy Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Men asså, jag har mailat dom... Igår, har inte fått mina 3000fm än :S EDIT:Såg att jag fick ett mail XD Redigerat 9 Maj 2006 av Potatisen Citera
Gäst Destiny Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Vars byter man in sin namneffekt mot FuskaVip? Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 @ Mr_fusk: Läs hela tråden... Klicka--><{POST_SNAPBACK}> Har bytt in och det fungerade fint. Skönare utan namneffekter, men det borde kanske finnas något annat som man kan *kämpa* för? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.