admin Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 För inbyte maila [email protected]. De som kan ange exakt datum när de köpte namneffekten senaste 3 månaderna kan få tillbaka FuskaMynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Yaay! 1 månads extra fuskaVIP! Woho! Nu har jag FuskaVIP till Juli. :D Way to go Admin! *Skriver mail* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 jag köpte min 29-04-2006 så jag vill gärna ha fm ist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 får inte jag som köpt min namneffekt för nått år sen mina fm tillbaka? Och hur ska man kunna veta vilket datum man köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Bra att dom försvinner. Var ju ändå bara fult och det var bara åttaåringarna som gillade dom på riktigt. x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 För inbyte maila [email protected]. De som kan ange exakt datum när de köpte namneffekten senaste 3 månaderna kan få tillbaka FuskaMynt. Antingen är det bara jag som inte fattar eller så var det oklart skrivet :SBara de som har köpt namneffekt inom 3 månader kan få ersättning i FuskaMynt? Och vi mods som inte kan få VIP då :(? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Men kan man inte bara kontakta er, istället för Outlook Express ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag kontaktade dem och det gick direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Från [email protected] ? Eftersom jag tryckte på det, sen kom Outlook Express upp ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Men asså, jag har mailat dom... Igår, har inte fått mina 3000fm än :S EDIT:Såg att jag fick ett mail XD Redigerat 9 Maj 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Vars byter man in sin namneffekt mot FuskaVip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 @ Mr_fusk: Läs hela tråden... Klicka--><{POST_SNAPBACK}> Har bytt in och det fungerade fint. Skönare utan namneffekter, men det borde kanske finnas något annat som man kan *kämpa* för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.