Gäst Tour Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Green Day är bra men det så kallade nya albumet är lite för pop inriktat men helt ok ändå. International Superhits och Dookie dom skivorna är helt gudomliga. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Green day gör mig illamående.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Har en låt som går att lyssna på som heter Boulevard of broken dreams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 ett härligt band enligt mej....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 (redigerat) Green Day är bra men det så kallade nya albumet är lite för pop inriktat men helt ok ändå. International Superhits och Dookie dom skivorna är helt gudomliga. :gitarr: Klart dom e skitbra.Denna troden gor ju riktigt bra och jag gillar att ni seger vad ni tycker.Jag loter den rulla framot. Redigerat 9 Maj 2006 av snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Usch, trasig wannabepunk.. o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Green Day är skitbra! Fast kan hålla med om att dom äldre låtarna är bättre. Basket Case är den absolut bästa låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Green Day är skitbra! Fast kan hålla med om att dom äldre låtarna är bättre. Basket Case är den absolut bästa låten. Klart den e skit bra.Skirv mer allhopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Green Day är bara bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 jag tyckker dom är väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Dom är verkligen kassa, kallar sig punkare men sjunger mer som Darin med några el-gitarrer... oj, hur lågt får man egentligen sjunka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Green Day är väl helt okej gillar mest låten American Idiot. Jag gillar inre rokc så mycket men endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.