Garone Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 När min kompis ska starta WoW Står det : World of Warcraft was unable to start up 3d acceleration. Please make sure DirectX 9.0c is installed and your video drivers are up-to-date, och allt stängs av! Vet nån vad som hänt. :huh:
Gäst Destiny Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Hände mig också en gång. Prova att starta om datorn
Garone Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Han -har- provat att starta om datan massa gånger, Det har varit så för han i en månad typ.
Anderzzon Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Han måste uppdatera sitt grafik kort, tex om han har navida, gör det på deras hemsida!
Garone Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2006 Ska säga det till han, Undrar om han fattar något :P
Slasktratt Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Ja antingen det, eller så måste han installera Direct X 9 manuellt. Det kan oxå vara så att hans grafikkort inte klarar.
Garone Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2006 Han har lirat förut detta kom när han installerade om det. ( Det blev något fel när han skulle ladda hem Patcher det är varför han installerade om det) Men hur laddar man ner DirectX manuellt?
Burken Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Skrivet 11 Maj 2006 Google för h*lvete!!!!! va'f*n!!!! Sök bara på "DirectX 9.0"! Det gjorde jag och det funkade perfa!
shacti Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Skrivet 12 Maj 2006 och en liten checklista: *uppdatera alla grejer, senaste drivrutiner till allt du har i datorn. *Installera om direct X (senaste versionen) och kör diagnostikverktyget och se att allt funkar. *om det fortfarande är problem, installera och patcha om hela wow. *ok, funkardet inte nu så är det dags att maila blizzard.
Rekommendera inlägg