Flagg Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Hoppas det kommer en ny klass snart ocksa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Det ska det inte det är officielt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 bah, om inte drenai kan vara annat än priest och pally blir jag sur. tänkte re-rolla med en, men om det är dom klasserna blir det ju inte så kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 bah, om inte drenai kan vara annat än priest och pally blir jag sur. tänkte re-rolla med en, men om det är dom klasserna blir det ju inte så kul. varför skulle dom bara kunna det? på bilden visas en pala för att bara två raser innan kunnat varit det. Men dom lär nog kunna vara warriors, hunters och mages med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Warrior, hunter, paladin, och mage var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Det finns ett rykte om att en ny klass ska komma, Spellbreakers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Ett RYKTE... inget officielt tro inte på rykten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Det finns ett rykte om att en ny klass ska komma, Spellbreakers. öhh... spellbreaker är en gubbe I wc3 för humans, det är alver som magi inte tar på dom. Dom kan också kontrollera magi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Spellbreakers hör till bloodelves i Wc3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Spellbreakers hör till bloodelves i Wc3. öh.. det finns bara en blood elf i wc3 som man kan vara och det är en human hjälte som heter blood elf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Det finns ett rykte om att en ny klass ska komma, Spellbreakers. Börja läsa innan du svarar han sa att det var ett RYKTE inte att det var sant Och om det blir en ny klass skulle det kunna vara spellbreaker det skulle vara coolt. Men jag tror inte att det kommer en ny klass men vem vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Det finns ett rykte om att en ny klass ska komma, Spellbreakers. Någon som stöder mig! :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg