ELF Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag har oftat åkt ut för att muspekaren flyttar på sig diagonalt. Varför gör den det? Är det något virus som kommit in eller är det bara något som är fel på musen eller är det operatvsystemen som inte är korrekt programmerade? Hur många här har åkt ut för det? Alla mina vänner som sitter framför datorn har sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Spoooky :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Det kanske är nån som rör sladden om du har det... Annars var det konstigt :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 det gör min mus också men det är la inte något större problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 det gjorde min mus ochså ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Finns ett program som gör att musen rör på sig. Annars om du har lasermus så testa köra utan musmatta. Funka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Har du trådlös mus kan det bero på störningar från t.ex. en trådlös hemtelefon eller en mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Så har de varit för mej me, tex om man får smuts inder musen å dyl. de e inge farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Har du en skinkbit till musmatta så är det lätt att den börjar glida omkring, mitt råd: Byt isf till en riktig musmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Hm... samma sak hände mig för något år sen... jag bytte skärmen, sen funkade det igen. (jag slängde den gamla och använde en ny) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 om de är trådlös mus.. släng den och köp en optisk mus med sladd.. mycket bättre! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Hm... samma sak hände mig för något år sen... jag bytte skärmen, sen funkade det igen. (jag slängde den gamla och använde en ny) ;) Haha.. hjälpte det verkligen att byta bildskärm? Det låter konstigt.Jag vet inte riktigt vad felet kan vara, men ibland kan det hända (som några sa) om det är smuts eller dålig musmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.