zelda-boy Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 hej jag undrar om någon håller på med gamehacking det är helt lagligt ifall ni undrar jag är själv en gamehacker om ni undrar vad dom gör nå här är en kort lista gamhacker vi kan hacka i spel och göra så att du får 1000000000000000000000gp 1000000000000000000exp per fight 1000000000000 st items typ 100000000000 potions eller ändra så att du har ett svärd men tryck på en knapp och du har ett mycket bättre svärd ge dig ett svärd i typ plats 1,2,3,4,5,6,7... och en massa annat har lyckats med det flesta saker gjort så att om man köper nåt så går pengarna inte neråt men uppåt om du får pengar kan göra så att du köper men pengarna går uppåt istället för neråt hacka liv och sånt testa gamehacking det är kult :D :D snart en väldigt bra gamehacker :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Gamehacker är ju bara en som kan programmera och ändrar lite i spelets skripter och sånt. Så ser jag det som iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda-boy Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) Gamehacker är ju bara en som kan programmera och ändrar lite i spelets skripter och sånt. Så ser jag det som iallafall. vi gör ju trainers och sånt lol om du har sett trainers ifrån CES så är jag faktiskt med i deras forum lol det är CES Forum nån som hatar gamehackers försvinn från alla trainers patchers som är fusk FÖR ATT FÅ DEN HÄR FÄRGEN MÅSTE DU HA color=#sen 2 hexadecimal siffror för hur mycket röd färg sen 2 för grön färg sen 2 för blå färg så är det det är RGB färger Redigerat 12 Maj 2006 av zelda-boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Gamehacker är ju bara en som kan programmera och ändrar lite i spelets skripter och sånt. Så ser jag det som iallafall. Lol, så du kallar färgad text för "Gamehacking"? Denna tråd, inmyheart asså.. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Låter intresant. Vad för sorts spel är det man gör trainers till? Vanliga single player spel såsom t.ex Grand theft auto? Kan du inte ge exempel på något litet script hur det ser ut? Vad är det för program man använder till det? Länk till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 mytotråd eller vad säger man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 ja skulle vara kul att se =) Kan du visa hur en sån trainer kan se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Finns det någon på fuska.se som kan någon hack sida till maplestory eller nåt? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Det är ju inte så svårt men det är ett ganska bra sätt att lära sig programmera på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deviant Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag har läst lite om gamehacking och liknande, men aldrig provat på. Det hade faktist varit lite kul. Själv kan jag programmera lite, så jag kan grunderna iallafall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag har funderat på att testa. Det skulle ju vara bra att ha förkunskaper innan man börjar plugga i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Gamehacker är ju bara en som kan programmera och ändrar lite i spelets skripter och sånt. Så ser jag det som iallafall. Bara för att du är med i nåt forum så är du inte en del av forumet... och färger e knappast gamehacking... visa oss bevis för att du e en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.