Gäst newnameguy Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Det står att det är virus i det där "WPE Pro" Sniffer Trojan... Kan någon lägga upp alla URPACKADE filer på en sajt och länka?? För jag får bara erorrs när jag ska packa ur den... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Det brukar bli errors för mig när jag bara öppnar RAR/ZIP filer. Pröva spara den någonstans innan och sen öppna den, brukar fungera för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Sååå, nu har jag det, vill någon veta vart??? Jag kan länka i pm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Den här tråden verkar mer handla om uppvisande i basic datorkunskaper och hur man moddar spel. Försök gärna hacka mig, min IP är 192.168.0.1 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ok, smart att posta sin interna ip Ytterman <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Min dator är cp så den ändrar interna ipn varje vecka typ, just nu tror jag den är 192.168.0.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Är det någon som ska kallas för GameHacker så är det Trios. Fast känns säkert jobbigt för Trios när han nu får ett brev med uppsägning alt. varning från sin internetleverantör. Att få 2 anmälningar mot sig varav den ena är en upprepad anmälning för fortsatt brott mot internetleverantörens regler är inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Oj, jäklar. Inte bra det. PS: Dont do drugs OR gamehacking kids! Redigerat 23 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Kan någon förklara vad trainers är för nåt? Har sett att man kan lada ner trainers och sånt men fattar inte vad man gör när dem är nerladdade, snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag gamehackar lite.. har gjort en trainer till gunz:online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alle20 Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 är det nån som kan fixa crack till fifa 2001 till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.