flygon Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 håller med JJ. Carttie: håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 OE, WTF!! Isbjörnar ftw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Fattar inte att många vill utrota dom. Jag tror att dom skulle vara snälla. I kanto skulle jag ta Squirtle och senare försöka fånga en Charmander. I Jotho skulle jag ta Cyndaquil och senare försöka fånga båda dom andra två. I Hoenn skulle jag ta Mudkip och senare försöka fånga Treecko p.g.a. att jag gillar svårtränade pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 men asså dom är kanske monster men djur attackerar människor dom med, men utrotar vi dom,hugger huvudena av dom och äter vi dom, (och kanske häst,gris,kor,renar och älgar, men ändå) och våldtar dom? nää just det! men även monster ska väl få leva lr? om djur vore smarta skulle dom tycka det var vi som var monster lr hur?! det finns vissa som gör det med får.. :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 våldtar får?! hur sjuk får man bli?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag skulle bli en pokémon-tränare, som Ash, och försöka vinna alla gym + E4, och fånga alla pokémon, och sånt - typ som man gör i spelen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Kanske forma ett terrorist-nätverk med bara pokemon och ta över världen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Som team rocket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 j'vla töntar som snackar om att döda pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jaa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 jag hade skaffat en picachu och zappat min brorsa när han snor datorn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg