ThePunisher Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 som sagt, Esperanto! >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Banshee är en snygg bil och det är min favoritbil. Den kan köra i 200 kilometer i timmen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 min favorit bil är bullet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Turismo är asbra, bullet är bra men skitkass att flyga med. Den bästa att flyga med av alla bilar är lungt Pheonix. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 meh, flyga med bilar är ju inte kul =D det är så svårt >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Sant, men det är bra att veta på MTA när det är mycket gupp och sånt. Jag menade inte flyga med bilar-koden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Bullet är snyggast och kanske snabbast :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Turismo är snabbare än bullet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Chev. Le Sabré FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Banshee ^^. Annars Lastbil :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Bullet är helt klart snyggast.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Bullet är ganska snygg, men även den där som man kan modifiera i Arch Angels, som ser ut som en Toyota Supra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg