coffe_72 Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 hur hör man för att få komma in i gymet i saffron city(6:ans gym:) tacksam för svar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Fel forum. Du måste klara Silph Co.-huset i Saffron City, du hittar det säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coffe_72 Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 okej tack så mkt!men vart hittar man key cardet till alla dörrar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 gå så här: åk till plan 5, slåss mot gubben till vänster, gå sen ner och slåss mot en rocket, ställ dig på plattan, gå av den och ställ dig på den igen och nu går du till höger där är key card. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vadå fel forum det är rätt forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 just det MEGA MARTIN!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Detta är rätt forum, tror jag... Är det Sabrina som är i 6:ans gym ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Yepp det är Sabrina. På pokémon gul har hon Abra, Kadabra och Alakazam. Till vänster om gymmet finns en dojo gå igenom tränar raden och ta antingen Hitmonlee eller Hitmonchan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Ja det är sant som Medion säger,otroligt men sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Blizzey: Om du inte gillar Pokémon kan du dra åt h*lvete (min första svordom här i forumet)! Stick iväg från Pokémon-forumet! PS. Sorry för svordomen, men jag blir så himla förbannad på Blizzey! Redigerat 23 Maj 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) NU ÄR JAG LESS PÅ DITT J*VLA SPAMM BLIZZEY!!! :angry: OM DU HATAR POKEMON SÅ MYCKET KAN DU VÄL LÅTA VI SOM GILLAR DET GÖRA DET OCH INTE GÅ OFF-TOPIC OCH FÖRSTÖRA FÖR OSS ANDRA HELA J*VLA TIDEN!!! FÖR F*N, OM DU MÅSTE TA UPP HUR MYCKET DU HATAR POKEMON OCH HUR "LÅTSAS-MOGEN" DU OCH DINA POLARE ÄR KAN DU VÄL GÖRA DET I DEBATT-FORUMET!!! :angry: :angry: PS. Förlåt om jag svor men jag måste säga till en gång för alla (hoppas han fattar)! Redigerat 23 Maj 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genie Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Säg inte att vi e töntiga bara för att vi gillar Pokémon!!!!! Pokémon e till för alla åldrar och en sak till!!!! STICK HÄR I FRÅN BLIZZEY!!!!! >(! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg