Gäst alan.shalaji Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Jag har letat i mer än 2 år efter ett perfekt mmorpg men jag har inte kunnat hitta det. Kan ni hjälpa mig. Den som hjälper mig och ger mig ett spel som innehåller alla mina krav får 100 fuskamynt. Mina krav: -Gratis -INTE textbaserat -typ att man ska bara kunna gå runt på världar och sånt, nått i stil med WoW och star wars galaxies. -3d och inte nån överbild. -Man ska kunna göra lite vad som helst, leva som en vanlig människa, vara krigare o.s.v -30 extra fuskamynt om spelet har bra grafik. -INTE runescape! -det ska vara verkligt. Att man typ kan gå in i barer och bli full och sånt. Det var bara ett exempel det är inget krav att man ska kunna gå in i barer. -Alltså nått i stil med galaxies fast gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 jag har också letat & letat, här är 2 bra sidor: www.mmorpg.com www.onrpg.com men du har säkert redan kollat på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Knight-Online är bra men inte så värkligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 mr cool: Ja, ag har kollat sidorna Salt popcorn:hmm ska kolla upp knight online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 man kan bara spela knight i 3 dar sen kan man bara spela när servrarna inte är fulla (dom är nästan alltid fulla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 mm, knight-online är rätt så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Hur reggar man sig på knight online dem frågar ju om en massa card number och IC number och sånt och det har inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 liksom man ska ladda hem knight-online.. sen ska man gå in på där man ska skriv a in ac och pass.. där tasr man create acc.. Och då behöve rman ej betala elelr nott sont.. Och alla servern är nästan alldrig fulla! låvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 testa Planet side! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 KnightOnline är bra. Även KalOnline är bra men Knight är ändå bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 testaFlyForFun.. det är kul och hyfsad grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 testa Planet side! länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.