banarne Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag undrar hur man får "ghost ship cart" på wind waker Snälla hjälp mig BUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHU MVH/banarne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 ``man´´ att man glömmer det nu jag kunde det för nån dag sen.sry att jag inte kom ihåg men jag skriver när jag har fått tillbaka mitt minne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tecken Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Jag vet! Far längst ner i vänstra hörnet så far du upp en bit (ön heter nått med diamond) du måste ha den här sjutaren så du sjuter på träden men du måste vara kanska nära. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 eeh, är du säker ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Tecken har rätt, man ska åka till Diamond Island och skjuta med Hookshoten på trädet. Där uppe finns en grotta som man ska gå in i, därnere så ska man hoppa ner i dom rätta hålen, tillslut kommer man till Ghost ship cart! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Diamond Steppe Island ja.... Det är svårt som bara den. Man lär nog skaffa hjälp på den delen.... Fick till och med jag göra som aldrig ens letar efter guider eller fusk.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vad var så svårt? Jag klararde det direkt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vad var så svårt? Jag klararde det direkt... Man måste ju hoppa in i tunnorna i en speciell ordning. Det hade inte jag en blekaste aning om först... Du hade väl en turbörjan... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Jag undrar en sak vilket spel pratar ni om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) Jag undrar en sak vilket spel pratar ni om :meddum: läs titeln på tråden så står det där <_< Redigerat 21 Maj 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 haha, ofta.. det står ju för all del inte över allt typ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg