Wolf Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 vad ska man göra för att få nyckel av kaninen som springer i trapen upp till tredje vånigen på andra våningen jag får ingen nyckel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 då har du redan fått nyckeln Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolf Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 då har du redan fått nyckeln Ja men jag går in i rumet där man kan byta mellan mario joshy wario och luigi och så finns det en dör brevid och när jag går dit med mario så står det att jag behöver 7 kanin nycklar vad ska jag göra? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 hmm.. Det är väldigt svårt... Du ska hitta flera gömda (sälsynta, glitriga) kaniner som kan finnas överallt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 man kanske ska ha sju nycklar till varje karaktär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 man kanske ska ha sju nycklar till varje karaktär Nej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bennie07 Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 man ska fånga 7 glittrande kaniner <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NantE Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 nehejdu! De e otta man ska fånga! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Det är nog bara att leta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Det är 8 kanniner och inget annat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 när man fångat dom så går du in där så får du 1 sjärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeng Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Ja, men sällsynta vet jag inte... det är några av dom man har fångat. som "förvandlas". men helt rätt. fånga alla 8 Gå o lås upp dörren så får du en stjärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg