Mighty Adam Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 (redigerat) vilket av nintendogs spelen är bäst tycker ni? jag har labrador and friends, det är bra, är dom andra bättre eller va tycker ni? :lol: Redigerat 14 Maj 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 är det inte samma spel på båda? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 är det inte samma spel på båda? :) Båda?Det är tre stycken och ordet "båda" täcker bara två saker. Iallafall så beror det på vilken hundras man gillar så min favvo är Labrador & Friends. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag har lab & friends. Om du väljer typ dachhound så får du typ mario och luigi mössan lätt. Det beror på vilket spel du väljer..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 (redigerat) Jag har lab & friends. Om du väljer typ dachhound så får du typ mario och luigi mössan lätt. Det beror på vilket spel du väljer..... aa men ja har labrador och på de hittade ja mario mössan och luigi, men jag läste på megastore.se på de där nintendogs dog trainer spelet, (ett fusk spel) då står det att man får fram luigi å mario å wario va menar dom me de? kan man träffa dom på nått vis eller vadå.. så här står det: • CHARACTERS & HATS Mario, Luigi and Wario have been unlocked and their hats available in the levels. http://www.megastore.se/template/next,Prod...?itemid=1428729 Redigerat 15 Maj 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Men asså dom menar att det är ett super mario 64 DS fusk också man kan inte få dom i i det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 15 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Men asså dom menar att det är ett super mario 64 DS fusk också man kan inte få dom i i det.. ok konstigt, står ingenstans om mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 jag såg att det stod om du köper dog traiener får du fusk till mario 64 DS också!(på engelska) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 aha jag kan inte engelska så mkt. men Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag vet inte vilket som är bäst för jag har inte nån av de! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 chihuahua&friends är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg