WASD Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 nä, jag har ju kollat lite fel för att testa om den e bra men jag har nog kollat klart nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 hmm...layouten var lite rörig men annrs ser det ganska ok ut..snygg grafik. men själv kör jag på Firefox och kommer nog att hålla mig till det åtminstpnde ett tag till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Hmm, jag undrar hur mycket ramminne det tar när man har på Ie explore. Jag tror nog inte ens att den är snabb. Håll er till Mozilla FireFox så kommer ni bli mycket nöjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 jag tror att jag aldrig kommer att byta. FF is the best :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 men hallå. IE 7 beta äger ju :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaNaTiC Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hmmm... Nån som vet om den är lika bra som räven på att blocka virus och spywares? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Usch, har aldrig gillat IE. Den kraschar bara hela tiden. Tacka vet jag FireFox. Har dock fortfarande IE för jag ominstallerade datorn, orkat inte ladda ner FF igen XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Tycker att betan var bra funktionsmässigt. Grafiken var fortsvarande ringrostig, t.ex. det svarta vid sidan om flikarna och att man på vissa ställen kan se igenom till programet/bakgrunden som ligger bakom. Ett stort + är stödet för add-ons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Kort fakta om IE: 1. Det suger. 2. Massa reklam. 3. Det suger. Kort fakta om FireFox: 1. Det leker. 2. Ingen reklam. 3. Har inte kopierat IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.