Dream Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 (redigerat) Jo jag skickade fm till rage för att jag skulle får användar avtar som han har gjort men de var för stora så kan någon minskar de åt mig? Jag har försökt att pm:ar rage men han svara inte så kan ni hjälpar mig? Bilderna finns i fuskamynt tråden och i min tävling ! snälla hjälp :huh: Redigerat 15 Maj 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Skicka bilden så kan jag minska den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 För stora i storlek elr plats ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) här bilderna minskar bilderna snälla :( obs:har get fm för de! Redigerat 16 Maj 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Du menar att vi ska minska platsen i bytes? Storleken i pixlar räcker ju för forument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Ska du ha en eller båda? Och de kan bli sämre kvalitet om den ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 vet inte vad problemet är, så här står det när jag byter min avatar: Filen du vill ladda upp är för stor för din medlemsgrupp. Välj en mindre. Snälla fixa det åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) http://img325.imageshack.us/img325/7989/darkshadow5xe.jpg http://img325.imageshack.us/img325/4669/darkshadow20se.jpg Testa med dem Har förminskat dem så dom passar in på fuska.se Redigerat 17 Maj 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Tack för att du minskar de men jag kan inte ser min avatar och den andra så står det så här Filen du vill ladda upp är för stor för din medlemsgrupp. Välj en mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 den ena var några bytes för stor så jag förminskade den åt dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Tack nico! Men avatarn vissas inte, jag kan inte ser den, var är det för fel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 tryck F5 några gånger så brukar det funka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.