Hoppa till innehåll

Självförtroende

ELF

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vet inte riktigt om jag har svinbra sj'lvf;rtroende. T'nker inte s[ mycket p[ det sj'lv, men antar att jag har b'ttre 'n vissa. *sorry f;r all den h'r skiten. Tangentbordet funkar inte som det ska. de oengelska bokst'verna funkar ej och s[n skit.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det borde vi ju förväntat oss, du är ju perfekt.

Angående det här med muskler osv. det tycker jag är en källa till självförtroende, eftersom man med större muskler och bättre kondis klarar av mer och orkar mer, dessutom tycker andra ofta att det är tufft med stora biceps B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Jag har ett bra självförtorende, pga mina schackträningar... Ligger man i underläge så ska man KÄMPA PÅ!!! Inte bara sitta där och spela sitt sämsta för att man tror man ska förlora. Darför jag ligger 2a i min kommun, Junior B

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ligger inte på topp....tränar fotboll men det hjälper inte precis, polarna säger inte så mycket åtminstonde inte att jag är dålig högt till mej men det skulle de aldrig göra dom skulle säga de när jag inte hör på.

Annars är det väl utseendet som sviker också då ....om man får höra hur ful man är så tror man nog på det efter ett tag ... :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...