Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jaha det viste jag inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jaja Bagon är hyfsat segg att möta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megapoint Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Det e lätt att fånga Bagon :blink: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Nej ett tips för er som letar efter Bagon:Leta i hörnen där finns det jättemånga såna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Svårt att hitta Bagon? Det var den första pokemonen jag mötte efter vattenfallet i meteor falls :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Du ljuger! Varför skulle jag göra det? Jag lovar, det är sant! Jag vet inte hur det gick till, men det gick något som hette Pokémon News på tvn i spelet, å sedan var det bara å sticka dit å fånga en. Så om du inte tror mej kan du bara vara tyst!!! Varför skulle jag ljuga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg