forum Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) byta moderkort på hp. Hej. jag har köpt en begangnad hp dator. och nu undrar jag om man kan byta moderkort till nvidias ??. och hur gör man då ??. det här är datorn HP pavilion d 1182.se är det ingen som kan hjälpa mig ??. Redigerat 16 Maj 2006 av forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 vad är det för sorts dator, bärbar eller stationär? hittade inte så mkt info på google nämligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 vad är det för sorts dator, bärbar eller stationär? hittade inte så mkt info på google nämligen... det är en stationär dator.om du går in på hp och skriver d 1182.se så hittar du mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Vad jag vet så kan man byta moderkort på de flesta stationära datorerna, men jag har en fråga; vad är det för fel på ditt nuvarande moderkort? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Det är inget fel på mitt nuvarande jag vill bara ha ett med SLI. Eller vad tycker ni ?? man ska göra ??. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Skaffa ny dator istället eftersom att det formodligen är både lättare och billigare, och framför allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) ville bara säga att det fungerade bra. det blev asus P5ND2-SLI Deluxe Moderkort. Men nu har jag ett annat problem fläktarna låter som *** vad ska man göra då ??.kan man ändra något på moderkortet för att fläktarna ska gå tystare ??. tacksam förhjälp Redigerat 23 Maj 2006 av forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag har hört att det finns ett program som gör att fläktarna låter tystare, kommer dock inte ihåg varken namnet eller adressen på programmet. Sedan läste jag om ett jättebra tips i Datormagazin att man kan isolera chassit så att man inte hör lika mycket utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.