Torayami Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 inte riktigt jag håller redan på med 2 hemsidor så nja. Vi får se. Och vad tycker du om sidan?? Citera
rally_elgen Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) www.freewebs.com Bra sida... du behöver inget program, kan göra det via webb eller ladda upp allt via ftp... Du börjar med lite utrymme , men får mer efter två veckor (om jag minns rätt).... Varför ska man hosta sidan via sin dator när det finns gratis webbutrymme????? Och duger inte adressen finns det gratis redirecting-tjänster också för att få valfri adress (nästan)... Redigerat 13 Juni 2006 av rally_elgen Citera
Pikachu86a Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Är det ingen här som kan tänka sej att vara med och bygga en pokemon sida? Citera
rally_elgen Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 om jag inte vet fel av mig så finns det väl redan sidor som täcker det mesta... Men om du har nån idë så är jag gärna med på det... Då har man ju nåt att göra över sommarn :P Har arbetat mest med microsoft frontpage så jag gör mina sidor offline och ftp:ar upp dom sen... Citera
Heaz Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Jag är med! Kan ta hand om forumet.. :rolleyes: Eller? Och så kan jag fixa länk. 3W? Redigerat 18 Juni 2006 av Heaz Citera
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 Ehm, om du vill verkligen satsa på att göra en sida, skall du betala för den. Finns en websida som gör forums, kommer inte ihåg namnet. Hette något med Invasion, forum.fuska.se har använt dess tjänster tror jag. Citera
LillBerra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Jag kan tänka mig vara med och arbeta med sidan. Jag är väldigt bra på att designa sidor, och göra den snygg och enkel. Redigerat 19 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera
Pikachu86a Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Juni 2006 Jag kan tänka mig vara med och arbeta med sidan. Jag är väldigt bra på att designa sidor, och göra den snygg och enkel. Du fick svaret på PM. Citera
Torayami Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 man kan lätt göra ett forum på www.phpbb.com Citera
Pikachu86a Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2006 Det vet jag väll. Men jag vill ha tillgång till en ftp också och det har jag inte där ifrån. Citera
Zlayer Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) För att hosta ett forum måste du hitta en hemsida där du kan lägga upp ditt foprum som stödjer php och mysql också tror jag. Isåfall rekommenderar jag dhost.info. Det är helt gratis, och dem erbjuder 100 MB utrymme, och dom stödjer php så du kan l'ägga upp ett forum där. Redigerat 22 Juni 2006 av Zlayer Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.