Hoppa till innehåll

Vem Hoppas Du Vinner Big Brother?


Vem Hoppas Du Vinner Big Brother?  

32 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

JESSICA HON ÄR JU SNYGGAST

 

Vad i.. hon är så förbannat irriterande (hör när morsan kollar)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JESSICA HON ÄR JU SNYGGAST

 

Du är 0 år vilket motsvarar ugnefär den mognadsnivån man ligger på om man tycker att hon är snygg...

Å andra sidan såg ugnefär alla tjejer jag sett i BB-huset de senaste säsongerna ut som horor på Malmskillnadsgatan, förlåt, det var visst en förolämpning mot alla horor.

Och nej, jag följer inte med i BB, jag har sett några småsnuttar då & då & jag har allvarligt funderat på om de har ett manus. Jag blir nästan ledsen om det inte är riggat, det kan väl inte finnas så många hjärndöda idioter inom samma väggar?

Jag hoppas speciellt att Jessica spelar, annars ser livet inte ljust ut för henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med dig #21, alla där inte måste ha något allvarligt fel om de inte fejkar.

 

Jag har alltid hatat serien, jag hoppas den läggs ner. Jag har inte följt det direkt, men sett kanske 2-3 avsnitt nån gång när jag inte har haft något annat att göra. Det var hemskt, och det räckte för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Får väl också hålla med #21...

Jessica är.... är.... finns inte ens ord för det.

 

Undrar vart de hittar dessa personer.

Redigerat av katten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...