admin Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Nu kan ni i finland skaffa FuskaVIP också, det går även att köpa extra FuskaMynt. För att köpa, gå in på din profil och välj SMS-tjänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Bra! Alla svensktalande (delvis svensktalande) länder ska ju ha tillgång till funktioner på en svenskspråkig sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Så det funkar inte i frankrike ? Jag visste alrdig det! Kan ni sägar vilka länder som kan användar sms tjänsterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Så det funkar inte i frankrike ? Jag visste alrdig det! Kan ni sägar vilka länder som kan användar sms tjänsterna? Bra att veta när man ska på semester, annars så är det bra jobbat admin =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Bra Admin,då kan resten skapa omröstningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Va?! Finns det ett finskt Fuska.se eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Nej, men det finns väl några medlemmar på forumet från Finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) Jippie! tack admin *puss, puss* De enda finska på forumet e väl jag och Tomi EDIT: fungerar inte! =( Redigerat 18 Maj 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Bra gjort, Admin! ;) Mihker: Brunhilde är också finsk, iaf finskt ursprung. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jippie! tack admin *puss, puss* De enda finska på forumet e väl jag och Tomi EDIT: fungerar inte! =( och jag :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 sorry, glömde dig hur som helst, sms tjänsterna fungerar inte för finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Dem skall fungera, dock verkar det vara något strul med din operatör. Detta håller på och utredas f.n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.