Hoppa till innehåll

Drömmar


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 184
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

inatt drömde jag detta: jag satt och åt middag, och då kom Rowan Atkinson och sa "Om du inte äter en toalett inom 10 timmar ska du själv bli en", så jag och min kompis letade efter en toalett, men då hade toapapperet tagit slut ( :blink: ) så alla toaletter i världen hade sprängts i småbitar. Jag och min kompis letade efter en toa-fabrik, så vi åkte till Dasseborg, men där ville en man med snabel att jag skulle bli en toalett, så han fångade oss.... sen sa han "När du blir en toa så ska du bli fri från denna plågade värld" och sprang iväg... :blink:

sen vaknade jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För några år sen drömde jag att jag spelade pokemon red version på datorn och jag gjorde den där knäppa "staden" fusket(den med safari zonen), men när jag kom in såg jag harry potter i tredjeperson och jag hörde musiken när man är i förbjudna skogen i harry potter och hemligheternas kammare på game boy, och jag kunde inte smita. Sen vaknade jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

För ca 2 år sen Drömde jag att jag var i nåt himla 2D Mario Spel, Jag blev jagad av 2-3 monster som var bakom mig runt hela "Spelet" och se fortsatte det så tills jag vaknade...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

För några dar sen hade jag en dröm som har förändrat mitt vardagsliv rejält... jag dagdrömmer om det hela tiden. Drömmen var:

Jag drack vad jag trodde var en läsk. (den var blå med kolsyrebubblor i) När jag hade druckit den så kände jag en konstig känsla i ryggen. Två utbredda drakvingar hade dykt upp på min rygg, men jag kunde inte röra på dom så jag tyckte bara att dom var snygga. Morsan och farsan drack också drycken, men dom fick vingar som liknade Meteor B. Dragons(ett yu-gi-oh! kort). :o Efter ett par timmar bara försvann mina vingar och lämnade två djupa hål i ryggen. Sen vaknade jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hadde en mycket UNIK dröm för länge sen..

 

Jag drömde att jag gick någonstans och så bara ramlade jag ner i en brunn och påväg att smashas mot botten.. Men så.. tänker jag.. jag tänker i drömmen..

jag tänker "äsh det är bara en drömm jag vaknar upp.. hmm jag kan somna om senare.." och så kommer jag ihåg hela drömmen!

 

Obs. Jag tänkte som om jag var vaken..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hadde en mycket UNIK dröm för länge sen..

 

Jag drömde att jag gick någonstans och så bara ramlade jag ner i en brunn och påväg att smashas mot botten..  Men så.. tänker jag.. jag tänker i drömmen..

jag tänker "äsh det är bara en drömm jag vaknar upp.. hmm jag kan somna om senare.." och så kommer jag ihåg hela drömmen!

 

Obs. Jag tänkte som om jag var vaken..

 

Händer också för mig ibland. Då sover man inte djupt det är därför. Igår så drömde jag att jag rammla ner på tågspåret och att jag fick slowmotion rörlighet och att det kändes tyngt för att klättra upp igen. Sen så kom ett ljus tågljus och jag vakna. Det var tydligen min bror som satte på lampan för att gå till skolan.

 

Ibland är det så att jag blir jagad av nånting, så springer jag men jag rör mig inte ens 1cm. Sen så tänker jag, det är bara en dröm. Så får jag Robotutrustning och slår ett troll. Roligt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hadde en mycket UNIK dröm för länge sen..

 

Jag drömde att jag gick någonstans och så bara ramlade jag ner i en brunn och påväg att smashas mot botten..  Men så.. tänker jag.. jag tänker i drömmen..

jag tänker "äsh det är bara en drömm jag vaknar upp.. hmm jag kan somna om senare.." och så kommer jag ihåg hela drömmen!

 

Obs. Jag tänkte som om jag var vaken..

 

ibland fattar jag också att det är en dröm om t,ex jag får ett skott i huvut då tänker jag att det är dröm fast ibland vaknar jag inte.... fast en gång drömmde jag att det kom robotar från yttre rymden och förstörde jorden och döda alla som i världarnas krig som jag såg den dagen :o

 

OBS! om ni vill vakna från drömmar jag lixom pratar, nyper mej eller hoppar ner från höjder 200m + ^^ det funkar oftast iaf i mardrömmar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag drömmde nyligen att jag var med min familj i någon medeltida stad. Det var jätteknäppt, för alla i staden skrek att drakarna (?) skulle komma. Därför så toga alla tag i ett par rep som de hade hängt upp så att de inte skulle flyga iväg. Då kom drakarna, som var sköldpaddor, enorma flygande sådanna. Sen så tog "drakarna" tag i repen och kastade iväg mig+ alla andra i vattnet. Men just när jag skulle hamna i vattnet så ringde min väckar klocka <_< Jag blev jättesur på den då, för jag ville ju hinna känna om vattnet var kallt/varmt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag drömde att jag föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll och föll

 

 

Det tog aldrig slut liksom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...