Katt Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Det har hänt något konstigt med min dator. Jag kan nämnligen inte skriva ut. Jo, om jag startar om datorn så går det i några sekunder, men sen så slutar det att fungera. Vad kan jag göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 (redigerat) Hm, detta var skumt. Har du kollat så att skrivarens kabel sitter i ordentligt, och har du prövat att installera om drivrutinerna för skrivaren? Redigerat 19 Maj 2006 av Rage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Glapp eller så är det något program som autostartar efter ett tag som bryter kontakten med skrivaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Testa med att gå in i kontrollpanelen och sen i skrivare och fax. Ta bort skrivaren och lägg till den igen. Om det inte funkar så vet jag inte vad du kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Japp, jag her provat med det, det fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Skrivaren kanske är för gammal. Hur gammal är den..??? Byta bläck..?? Annars fel på skrivaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Det har hänt något konstigt med min dator. Jag kan nämnligen inte skriva ut. Jo, om jag startar om datorn så går det i några sekunder, men sen så slutar det att fungera. Vad kan jag göra åt det? är det skrivaren som inte fungerar eller datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Skrivaren är det inget fel på, jag har testat med att köra den på en annan dator och då fungerar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.