TJaalol Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 [Man kan inte spara ps1 spel på ps2 har provat :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 jag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 spel på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur? ja :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 ja :medieval: OT: Kan du inte ta och skriva något vettigt? OnT: Det går att spara PS1 spel på PS2. Men endast om du har ett PS1 minneskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Det ska gå om du har ett PS1 minneskort. Om du inte har nåt importerat PS2 eller nåt liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Är inte den här frågan besvarad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag tror det går utan ps1 memory card...tror det går med ps2 card ochså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Men vad f*n är det ingen som kan något eller.Om du har typ gran turismo 2 eller vad f*n det heter till ps1 då setter du ps1 mineskortet i slot 1. och så copy du typ gran turismo till ps2 minskortet som sitter i slot 2 så är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Det funkar för mig och jag har ett ps2 memory card Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 jag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 spel på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur? Det kanske beror på vilket playstation du hade innan. Är det den där äldsta lite mörkare playstationet eller det nyare som har rundade kanter och är mkt mindre. Jag tror att minneskorten mellan dem kan skillja sig lite? någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag har alltid trott att det inte går att spara på ett ps1 spel på en ps2 men nu har jag hört att det kanske går göra det och i sånna fall hur? Jag har den äldre versionen och jag kan spara på både Ps1 och Ps2 minneskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg