Hoppa till innehåll

Vdska Man Göra?

Rekommendera inlägg

medion: du kan inte fånga groudon/koygre i cave of origin på emerald.

men du ska hitta grottan som team aqua är i där dom ska väcka koygre. när du har kommit igenom hela grottan och väckt koygre så börjar det regna

då ska du flyga till sootopolis. gå till steven.. han kommer ta med dig till cave of origin. där ska du snacka med wallace.. han undrar var rayquaza finns nånstans.. då ska du svara sky pillar. då sticker han dit

och då ska du med åka dit och väcka rayquaza.. då flyger rayquaza till sootopolis och får bort groudon och koygre och sen kan du gå in i sootopolis gym

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att hitta grottan, surfar du till ett ställe som ligger söder om Mossdeep. Det finns en cirkel med grunt vatten där, du ska dyka söder om det och gå in i grottan.

EDIT: Han sa inte var ingången till Cave of Origin fanns.

Redigerat av MegaMartin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du måste gå in till en grotta där en gubbe kommer fråga dig var rayquaza ligger då trycker du på sky pillar sen åker du till sky pillar sen ska du till rayquaza då flyr han sen ska du till sotopoliscity eller hur det stavas sen kommer du se rayquaza då kommer en video sen tittar du på den då kommer grodon sjunka och kygore också sen så prata men Team Magma och Aqua sen kommer de försvinna sen ska du in i gymet eller så skulle du prata med nån inna du kommer att komma in du ska prata med nån i den staden tror jag men när Team Magma och Aqua försvunnit prova så får du se men jag tror det var nåt sånt :gitarr:

LYCKA TILL!

Redigerat av cetin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är väl klart man kan komma ut ur skypillar.

Jannejan, cetin gör alltid så,på typ alla forum jag sett har han alltid skrivit det som någon annan skrivit för 10 sidor sedan.

Link:använd en escape rope om du har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...