Gäst Destiny Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Här är Patch Notes: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html Nu är Test Servern Också uppe... Nu kan ni Kopiera 4 Karaktärer och sen ladda ner WoW Test Servern och spela... Shadow of the Necropolis "Floating above the Plaguelands, the necropolis known as Naxxramas serves as the seat of one of the Lich King's most powerful officers, the dreaded lich Kel'Thuzad. Horrors of the past and new terrors yet to be unleashed are gathering inside the necropolis as the Lich King's servants prepare their assault. The Scourge marches again... Naxxramas is the new 40-man raid dungeon that will present even the most experienced and powerful players with an epic challenge. " Ser Väldigt intressant ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Jag ska försöka komma in ASAP, men det jobbiga är att tanka hem filerna / kopiera karaktärerna. "Server to busy" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Japp... Men för att Kopiera Karaktärerna gick det på ett kick för mig Redigerat 20 Maj 2006 av Mr_fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Anslutningen avbröts Servern på test.worldofwarcraft.com svarar inte. * Platsen kan tillfälligt vara nere eller upptagen. Försök igen om en stund. * Om du inte kan öppna någon sida alls, kontrollera datorns nätverksanslutning. * Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera att Firefox har tillstånd att ansluta till webben. Försök igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Mm... Funkar inte nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 f*n, det står ju att servern är upptagen hela tiden ju :( när jag har fått igång det är det säkert 2000 pers i kön till servern också! lol vad jobbigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Men kolla i Test forumet på wow-europe så finns det en mirror till patchen iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) sidan är as trög, har du kommit in mr_fusk? Själv tänker jag pröva de här klasserna. Warrior Warlock Mage Hunter Dessutom, vart i forumet finns mirrorn. Nu så när jag trycker copy a character så kommer det att sidan kan inte visas. Händer det så för er också? Redigerat 20 Maj 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) Nej har inte kommit men pröva nu på morgon nästan ingen inne då! till 12.00 då blir väl servern ostabil igen... EDIT: Hade fel funkar inte... EDIT2: Hittade länken till Test Patchen http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post96479 Om det inte funakr att ladda ner Patchen så ladda ner FlashGet som är längre ner och ladda ner Patchen därifrån Puck0: Ja det kommer sidan kan inte visas därför att så många connectar samtidigt då blir servern "Ostabil" EDIT3: Sen när man kommit in så blir man disconnectad var 20 sekund EDIT4: Har nån Kommit in än? Redigerat 21 Maj 2006 av Mr_fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Kan inte ladda ner en ända patch och det är fortfarande sidan kan inte visas. *arg* Hur länge kommer testservern vara på. Jag vill testa warriors tier3!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Men prova länken som är i förra posten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 ingen av länkarna på den posten funkar :( men varför går det inte att kopiera? jag ska nog köra shaman paladin priest och KANSKE hunter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg