Hoppa till innehåll

Frågor Om Druid


Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Du ska dra till Darnassus, gå igenom en portal i darnassus så kommer det finnas en brygga.

 

Åk med den till darkshore, sen tar du andra båten till menethil harbor.

 

Sen så får du gå igenom hela wetlands till lochmodan, sen därifrån behöver man bara fortsätta till dun morogh.

 

Rekomenderas för lv 10. För att dem j*vla krokodilerna kommer och reagera på dig as snabbt om du springer förbi dem.

 

De djur som dem kan förvandla sig till.

 

Först så ska du göra en druid quest vid lv 10. Då lär du dig bear form.

 

lv 16 så ska du göra en as lång quest för att bli säl. Du simmar 50%snabbare i vatten.

 

lv 20 så kan man träna sig för att bli Cat form. Night elvs är en panter och hordes är en lejon, man springer 30% snabbare om du ställer dina talents rätt.

 

lv 30 så lär du dig och bli snabb tiger som springer 40% snabbare. (De flesta använder den formen när dem tar flaggan i wsg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LVL 10, Bearform (+armor + hp)

LVL 16 Aquaticform (+50%speed i vatten)

LVL 20 Catform (+ Agility)

LVL 30 Travelform (40% speed på land)

LVL 40 Dire Bearform (+ mycket armor + mycket hp)

LVL 40 (Om du satt dina talents i balance) Moonkinform (+ armor)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har en fråga till:

 

Vad ska man göra på questet så man kan bli bear och alla andra quest man ska göra. Är björnarna snabbare när man får dem på level 10 eller är dem lite snabbare.

Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta spamma till dig inlägg. Vad du ska göra på questet står på din quest log. Bear formen gör dig inte snabbare, men du får mer i HP och Armor. Ganska säker på att du slår hårdare också.

 

Okej tack för sa sa det. Ja undrade bara för han sa att säl uppdraget var jätte långt och jag är inte bra med uppdrag men tack för du sa det där med armor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska dra till Darnassus, gå igenom en portal i darnassus så kommer det finnas en brygga.

 

Åk med den till darkshore, sen tar du andra båten till menethil harbor.

 

Sen så får du gå igenom hela wetlands till lochmodan, sen därifrån behöver man bara fortsätta till dun morogh.

 

Rekomenderas för lv 10. För att dem j*vla krokodilerna kommer och reagera på dig as snabbt om du springer förbi dem.

 

De djur som dem kan förvandla sig till.

 

Först så ska du göra en druid quest vid lv 10. Då lär du dig bear form.

 

lv 16 så ska du göra en as lång quest för att bli säl. Du simmar 50%snabbare i vatten.

 

lv 20 så kan man träna sig för att bli Cat form. Night elvs är en panter och hordes är en lejon, man springer 30% snabbare om du ställer dina talents rätt.

 

lv 30 så lär du dig och bli snabb tiger som springer 40% snabbare. (De flesta använder den formen när dem tar flaggan i wsg.

 

Det går inte att komma till Ironforge typ. Det är massa berg ivägen när man kommer in i Loch modan. Hur ska jag göra för att komma förbi bergen.

 

 

Nu har jag klarat questet där man fixar björnen. Min Druid är på Ragnaros.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...