Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Man ska inte behöva bli tvingad, det är hemskt. Om ska plugga extra kan man göra det på raster eller på helger. Men på sommarlovet kan man slänga in skolaböckerna under sängen och skita i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Vad man kan skryta då fuzion :lol: Nej va f*n sitta inne o läsa bok när man kan bada o kolla på tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 nej det är osjyst <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Orzon: Du kan ju visa dina föräldrar den här tråden så att de får se vad andra i din ålder tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 usch, inte roligt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Det är skjukt! Jag skulle vägra om det hände mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag skulle nog inte vägrat om det gällde matte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag har G i alla ämnen än så länge. Många kan tycka det är dåligt, men det är ett stort upp för mig, eftersom jag hade 3 IG i 7an, så jag är faktist nöjd med mig själv. Nu gäller det bara att ge allt man har i 9an för att komma in i ett bra gymnasium. Lyssna på dina föräldrar, dom bestämmer ;) Om dom säger att du ska plugga, varför inte? Hjälper bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Hur kan man ha 3 IG innan man har ens har börjat få betyg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Sommarplugga är inget som jag behöver :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Klart dom inte får tvinga än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag skulle nog inte vägrat om det gällde matte. :( Hehe exakt. Man ska inte plugga på sommaren utan kolla på snygga tjejer m.m....Det är typ slutsatsen vi har kommit fram till här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.