Hoppa till innehåll

Sommarplugga

Avregistrerad

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Orzon: Du kan ju visa dina föräldrar den här tråden så att de får se vad andra i din ålder tycker!

Ska fullvuxna föräldrar som gått ut gymnasiet lyssna på oss latmaskar som inte gillar skolan?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det var bra att din morsa gav med sig. För tvinga dig till att plugga kan hon ju inte göra, men hon kan ju ge förslag om att du borde plugga lite för att öka dina betyg lite. Engelska är väldigt bra att kunna. Jag borde ha valt Engelska B som individuelt val nu till 2:an på gymnasiet. Får göra det till 3:an, om det nu går. Vad jag ska jobba med så borde jag nog egentligen plugga på sådan där fack engelska...

Jag har faktiskt suttit och pluggat lite inför 2:an. Jag glömde att lämna tillbaka en bok som hör till Datortekniken som jag ska börja i. Den har jag suttit och läst igenom:) Nu har jag läst sistraa halvan av boken och dom andra harsista halvan kvar... Fasst jag måste ju käsa om den. JAG BLIR SMART JAG...

Jag är egentligen ingen lovpluggare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gör som jag slappa igenom nian skit i gymnasiet och börja jobba jag har fast jobb på en kebabkiosk i byn har typ 80 kr timmen skattefritt ^^ inte

Vad roligt och jobba på kebabkiosk. Det bevisar att man har haft dåliga betyg och inte satsar på att bli någonting.

Att jobba som pizza bagare, på mcdonalds, eller en kebabkiosk är inte så värt speciellt roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orzon: Du kan ju visa dina föräldrar den här tråden så att de får se vad andra i din ålder tycker!

Jag gillar skolan, men detta är ingen tråd där man påstår att man gör eller inte gör det. Jag menar att Orzons föräldrar kan se våra åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle adlrig tänka mig att jobba på sommarlovet.

Vi har fått nåt litet sommarjobb, tror ni ens jag har tittat på det? :D svar nej.

Hehe, jo. Jag skiter också i sommaruppgifterna som är för alla elever. Men om de är bara för mig så är jag tvungen.

Ripto, ok. Men tänk om föräldrarna säger till honom. Har du försökt och komma undan läxorna :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har fått nåt litet sommarjobb, tror ni ens jag har tittat på det? :D svar nej.

Vadå sommarjobb som ni har fått? har ni fått sommarjobb av lärarna innan ni har gått ut på sommarlov?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var nära på att få det för att jag inte hade gjort klart projekten men jag gjorde klart dem 2dagar innan. Puh.

Men läraren får dock tvinga en och jobba om man inte gjort klart något viktigt enligt scheman.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...