Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag har praoat hos min mamma's arbete, ett packeri. Vi får bara praoa hos någon vi känner på min skola. :) "packeri" blir ni packade där ellerdu kanske menade "bageri" :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Willys Hemma...-.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag har praoat hos trio frakt på ett dagis och på ett ålderdomshem :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 hos min mormor i radiotjänst två gånger och hos min mamma i rikspolisstyrelsen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 När jag ska praoa ska jag nog praoa på Blekingesjukhuset i Karlskrona där min pappa jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag fick praoa på skolan där min mamma jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 nästa gång ska jag praoa vid ica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag praoade hos min pappa och med en vaktmästare en gång kom jag ihåg nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Fick för några veckor sen jobba på ett stort sjukhus, i avdelningen Cytologi/Patologi (en del av det betyder ungefär Läran om organ eller något) Man fick mest syssla med små mikrodelar, på glaspreparat bland annat ta prover från större bitar av organ, skära dem i mindre delar, lägga på glaspreparat, färgar dem för att de ska synas bättre i mikroskopet, märka dem med personnummer (provet är förstås från någon människa) samt registernummer och så datum :), titta i mikroskopet och slutligen sortera dem i arkiv efter numren. Ibland fick man in större last, hela testiklar, njurar, jättelika bitar av hud och en gång en hel tarm fullt med cancertumör. Kort sagt, mycket lärolikt och hemskt intressant prao =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag har praoat hos min mamma's arbete, ett packeri. Vi får bara praoa hos någon vi känner på min skola. :) Nej jag sa helt rätt. Där jag var så packades det ägg, som sedan kommer ut i affärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag har praoat hos min mamma's arbete, ett packeri. Vi får bara praoa hos någon vi känner på min skola. :) jaha då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Jag har praoat på Posten och i ett Café. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.