Filiandor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Kommer ni in på maple story? För det står att när jah ska spela att jag kanske inte har nån internet kontakt eller att servern är nere! men det står inget på deras sida och det har vart så här i 3 dagar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag kan logga in iallafall, din brandvägg kanske blocka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) hmmm det funka ju förut! jag har stängt av brandväggen men det funkar inte ändå! :( det står bara så här: Unable to connect to the login server. Either you are not online or Maplestory is going trough a server check. Please visit the homepage for more information. typ. Vad är det för fel? Redigerat 22 Maj 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 adda min msn så kan vi kolla lite mer på det ;D [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jag har haft samma problem men med andra spel, men när jag ominstalerade dom så funkade det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 har gjort det 2 gånger men det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja tyckte mr cools lösning lät rimlig, eftersom de har funkat för mej ett par gånger.. nu vet ja inte va de beror på, men när ja precis hade börjat ms så fick ja nån error message, kommer inte ihåg va de stod. ja gjorde en spybot search o sen funkade de igen o.o prova o aldda ner spybot - search & destroy på www.download.com så funkar de kanske :o fast de va ju i betan, för lite mer än 1.5år sen så de kanske inte funkar för dej, men prova iallfall så du e säker att d inte funkar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 det har funkat helt utan problem sen jag spela det första gången vid betan till typ nyår i år så tog jag en paus, sen nu när jag skulle spela igen funkar det inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jo för mig så hade min norton blockerad spelet ms och då tog jag bort norton och skaffade en ny virusskydd så funkade det för mig! Norton blockera vissa saker osynliga också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 okej vi har tatt bort norton men det står att den finns kvar av nån anledning. vet ej varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 har du tryckt på "uninstall" på start och sen tagit bort alla filer i Norton mappen i program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.