Xade Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag tror personligen att Wii kontrollerna kommer bli de bästa någonsin, ser fram emot att prova dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 om detr är ett spel som jag spelar för första gången & direkt fattar hur man gör så är det Wii sport detta har nog väldigt mycket med kontrollerna att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Wii kontrollerna är ABSOLUT så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Dom kommer iaf bli übercoola!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) Dom kommer iaf bli übercoola!! :D Oh Noes! Ring Kapten Uppenbart! Redigerat 27 Oktober 2006 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 fast dom kommer bli dyra.... :( 449:- för en Wii-remote 229:- för en "Nunchaka".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 det är väl inte så dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Joo, 600+ för en komplett kontroll.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 det är väl inte så dyrt? Klart det är dyrt... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 kanske lite svårt i början men man lär sig nog fort :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 kanske lite svårt i början men man lär sig nog fort :meddum: Och det håler jag värkligen med om B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sayn Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 jo jag vet att den här tråden är gammal men nu har många (bl.a jag) testat wii kontrollen nu kan vi ju säga hur vi tyckte. själv tyckte jag den ägde fett! :D :lol: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.