Rallypack Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 på pokemon crystal jag höll på och tränade upp min eevee till en umbreon men när den utvecklades så blev den en vaporeon fast jag tränade den på natten den utvecklades för ett par minuter sen kan det vara en bugg eller ett virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Nej, det kan vara så att du ljuger. Om du inte råkade ge den Water Stone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 jaaaaaa när jag gick upp en till level så blev han umbreon den här tråden kan [låsas] tack, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) roliga blizzey slår till igen. :D Redigerat 4 Juni 2006 av DoS_37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 WARNING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT! DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???___________________________________________________________________________________________________________________________________DU FÅR ANSTRENGA DEJ LITE MERA OCH LETA! DET ÄR SOM ATT DU PRECIS HADE SKITIT OCH SKULLE DIN MAMMA SPRINGA OCH SÄGA "TORKA DEJ" VARJE GÅNG LR ? DET ÄR JU SAMMA SAK MEN NU HAR DU NOG INTE SKITIT! DET ÄR GANSKA LÄTT NÄR MAN BARA KONCENTRERAR SEJ LITE SOM VISSA PERSONER HAR STORA PROBLEM MED! MEN JAG TROR NOG INTE ATT DU HAR SÅÅ STORA PROBLEM ... LR ???__________________________________________________________________ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg