GoldenMew Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 några säger att man kan få sonic och tails e det sant :?: NEJ!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Gubbar: Mewtwo:Ha på vs match oändligt med tid 99 liv och ha på det över natten sen när det ha varit på i 20 timmar sammanlagt (alltså sen du fick spelet du kan ha på det en dag 10 tim en annan 10 till 10+10=20 lätt matte) Sen pausar ni och gör no contest (trycker A+L+R+start) Orkar inte skriva om fler gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 jag vann honom på det andra sättet körde sjuhundra macher i vs fast det tog väääldigt lång tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 jag gjorde så satte på den så stack jag till skolan sen kom jag tillbaka o åt melanmål sen gick jag upp o kolla så ville jag gå för att köra man-melee så pomm så mötte jag han men man kan aldrig på sonic talis jag anmäler denna tråd det blir för mycket spamm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg