wilmerx.tk Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Vilken är eran favorit hårdrockslåt? Jag har några stycken.. När veckan är slut [remix] - Marcus Öhrn Poison - Alice Cooper Night of passion - The poodles Hardrock Hallelujah - Lordi Run to the hills - Iron Maiden 2-4-6-8 Motorway - Tom Robinson band Holy diver - DIO Ace of spades - Motörhead When I´m gonna take it - Twisted Sisters I wanna rock - Twisted Sisters Welcome to the jungle - Gun´s and roses Paradice City - Gun´s and roses We will rock you - Queen Smoke on the water - Deep purple Jump - Van Halen The final Countdown - Europe Should I stay or should I go - The Clash 5.7.0.5 - City boy Living after midnight - Judas Priest Toy´s and flowers - Judas Prest Plus minus 2 - Marcus Öhrn/ÖHRN Paranoid - Black Sabbath My Sharona - The knack Hold the line - Toto Black betty - Ram Jam Rock ´n roll - Ac/Dc Jo, det är dem flesta hårdrocks låtarna. Jag har inte skrivit låtarna efter vilka jag tycker är bäst utan jag bara skrev dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 De aktuella är: Strapping young lad's Aftermath Opeth's Deliverence Dysrhythmia's Bastard Sen finns det ju trots allt 227 miljoner till som vi skippar. Men dessa är favoriterna för de senaste 10 minutera ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
banarne Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag har bara två. (För tillfelet.) :gitarr: :gitarr: Night of passion - The poodles Hardrock Hallelujah - Lordi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 De aktuella är: Strapping young lad's Aftermath Opeth's Deliverence Dysrhythmia's Bastard Sen finns det ju trots allt 227 miljoner till som vi skippar. Men dessa är favoriterna för de senaste 10 minutera ;) Strapping Young Lad är väl inte hårdrock. Det är väl mer progressiv metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Om det bara ska vara vanlig hårdrock så kan man ju ta bort alltihop :/ Nej, de är mer åt death-metal hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Har typ bara en, Europe - The Final Countdown... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Lordi - Devil is a loser är nog favoriten, In Flames har många bra låtar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 1. W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody 2. W.A.S.P. - On Your Knees 3. W.A.S.P. - Animal (I Fuck Like A Beast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Om det bara ska vara vanlig hårdrock så kan man ju ta bort alltihop :/ Nej, de är mer åt death-metal hållet Du har rättPå metal-archives står det så här "Death/Thrash with industrial overtones" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Får man bara välja en så tar jag "Take This Life" med In Flames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Lordi - Blood red Sandman Lordi - Monster monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Lordi - Hardrock Hallelujah! Sabbaton - Primo Victoria Gun's and Roses - Don't Cry Gun's and Roses - Sweet Child Of Mine De jag gillar mest just nu faktiskt. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.