pho Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag bara undrar hur ofta och hur många som brukar göra sånt här, själb busknackar jag ofta o sånt. Snattat har jag aldrig gjort, förutom en liten godisbit då :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 vad f*n e Plankat, för övrigt hr jag bara snattat tuggumi från mamma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 planka är när man typ hoppar in på en buss från baksidan utan busskort lr nåt, eller hoppar över spärrarna på tunnelbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag har busknackat, snattat och plankat. Har sniffat också, fasst det var inte mycket. Har bara plankat på bussen, tunnelbanan och klassdiscon :). Livet är kort, därför måste man leva i nuet. That's life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag har plankat ett antal ggr. Snattat. Hmm, beror på hur man ser det. Det har de flesta inom cyper spacen. :P Bussknackat, aldrig. Fett fattigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag har plankat ett antal ggr. Snattat. Hmm, beror på hur man ser det. Det har de flesta inom cyper spacen. :P Bussknackat, aldrig. Fett fattigt. Hmm, så du busknackade aldrig när du var sisådär 10 år och var lika omogen som en rutten banan? :o Fett fattigt att aldrig ha gjort det isåfall :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag har plankat ett antal ggr. Snattat. Hmm, beror på hur man ser det. Det har de flesta inom cyper spacen. :P Bussknackat, aldrig. Fett fattigt. Nope, aldrig, =>Blir själv fett irreterad när någon knackar på dörren när man sitter i något spel och man måste springa till dörren och ingen är där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Snattat har man välgjort en hel del men inte plankat för jag åker aldrig buss iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag har busknackat, jag vet inte om man kan kalla det att snatta, men efter våran träning gick vi upp på andravåningen och tog mackor från deras kyl ^^ Tennisklubbens asså... Men planka är bara dumt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Har hoppat in på spårvagnen/bussen fler gånger utan kort än med kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Plankat på t-banan i Sthlm har jag gjort. Och snattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 E det ingen som har plankat någon låt? I så fall borde ni dela med er av den. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.