Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Min datorn är väldigt seg, som ni ser tog de ca en halv timme att bara komma hit å skriva.. vad kan de vara? :( och jag kan inte heller starta nått program som är i fullscreen mode! :( åjj då är din dator seg shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Min datorn är väldigt seg, som ni ser tog de ca en halv timme att bara komma hit å skriva.. vad kan de vara? :( och jag kan inte heller starta nått program som är i fullscreen mode! :( Behöver den inte alls vara, kolla systemet, hyffsat är det iaf. Antagligen har du spyware på datorn, så det är bara att skaffa ad-aware. har du ont om utrymme så töm lite där med om du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Formatera om! NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Prova ta bort alla utom ett virusprogram. Då borde den funka bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 ...eller bara köp en ny dator från l'easy så kommer peter och instalerar den åt dej och så ger du den gamla datorn till lillbrorsan och säger att den är skitbra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Anti-Spyware program: Ad-Aware Spybot - Search & Destroy (Klicka på namnen..) Om du ska ha nått antivirusprogram som är AVG free edition e mkt bra, men använd för allt smör i skåne INTE Spywere Doctor, det laddar ner virus istället för att ta bort dem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Spyware doctor blev utnämnd till bästa antivirusprogrammet av PC för alla. Så jag tror inte det vanligtvis laddar ner virus. Ta bort så många brandväggar du kan, dom är onödiga. Om du har en router ta bort den brandväggen, och ditt antivirus programs brandvägg. Funkar inte det, defragmentera datorn. kolla så att du har alla nödvändiga uppdateringar, såsom service pack och allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.