Hoppa till innehåll

Konstiga Saker Du/din Klass Har Gjort


pho
 Dela

Rekommendera inlägg

Hela våran skola skolkade en hel dag... Jätte schööönt! sen fick alla 10h kvarsittning :(

 

Dagen innan klassensdag åkte alla till blå lagunen (där vi skulle vara dagen efter) då badade man hela dagen och på kvällen komm typ 10 pers från C i en stor j*vla båt med massa sprit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst virrs

Finns mkt galet som händer med min klass ;)

 

Min förra klass låste in Hemkunskapsläraren i skafferiet.

Fick HK läraren att bryta i hop..

 

Skuta smällare i korridoren så brandlarmet gick..

Aldrig sett en mer galen Rektor än då..

 

kastar pappaersflygplan från 3 våningen..

 

Sitter å lyser med laserpenna och Hyschar inne i Aulan under pågåene pjäs--

 

*Kastar Stinkbomber i Aulan,

 

Vi alla gömde oss inne i klassrummet vi skulle ha lektion i.

dock trode inte läraren att det va nån där så han gick där ifrån.

 

Vi luarde pengar från vår Biologi läare så vi fick gå å köpa godis på ÖoB

 

Vi va Klassen med sämst medelbetyg i skolan;)

_________

 

det va lite av min förra klass, den här klassen jag går i nu hittar alltid på något sjukt. man vet aldrig vad som händer..

 

Dem frågar dumma saker hela tiden..

 

Luira vår engelska lärare sista lektionen att vi hade som tradition att äta kakor å dricka läsk sista lektionen...

 

vi har en sur gubbe som har en lokal på vår skolgård..

han blev sur på oss för att vi hade lagt en sladd över skolgården som han parkerade på..

sen dess har vi vart sura på han å stället massa grejer i vägen för hans bil så han inte kommer ut,

Tvättade hans bil med smutsigt vatten osv..

 

Stygga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Hela högstadiet och min klass protesterade för en grej i skolans stormöte som sker 1 gång per vecka.

 

Alla bara gick upp och skrek så att några lärare sprang ut genast.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kille i min klass skulle kasta ett suddigummi på en annan kille, precis när han skulle göra det kom en lärare in i vårt klassrum och blev träffad på armen, fy f*n vad hon blev arg.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sista musiklektionen innan sommarlovet så skulle vi sjunga några sånger, å jag, de gick ju "jättebra"!

Vi började sjunga helt seriöst, å senn tar en kille fram sin SAG å skjuter ett par skott på läraren som börjar skrika som f*n, då fortsätter han å skjuta å då börjar läraren gråtar å springer ut ur klassrummet, har hör att hon ska sluta :D

 

Men den killen som skjöt e lite konstig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

haha, min förra skola ligger nära ett bostads område med en massa garage, dit gick hela klassen o knackade på en garage dörr om och om igen :P så att en gubbe skulle komma ut o svärare åt oss lol :P men sen när alla lärare fick reda på det var det inte så kul <_< läraren berättade att gubben tillhörde PEAB ( byggföretag som jobbar speciellt för socialen) då fick vi massa skit papper hem o fick gå på möte med hela klassen o alla föräldrar :zzz:

 

 

ps: våran klass va väldigt bråkig :kung: kom folk från ''familjecentrum'' folk som försöker fixa ordning i familjer o skolor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lekt lite på NO lektionerna.

 

* Har värmt upp ett järnrör med en förbrännare och satte den under vattenkranen så att det kom massa rök i taket :P

 

* Min kompis brände sönder en glas tub

 

* Min kompis tog upp i en rocka som han trodde var död och sedan börja srattla

 

* Vi killar i klassen lekte med en död fisk vi skulle skära upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...