Desu Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Min klass e inte den sjukaste. vi är bäst. Men det ska vi inte säga om sjuan. dom har fått titeln så här så kemi läraren " Ni är den sämsta klass jag nånsin haft!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 När jag gick i 8:an startade vår klass ett riktigt matkrig, det var äckligt med potatis & fisk i ansiktet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag rev sönder en rullgardin idag :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag rev sönder en rullgardin idag :rolleyes: Jaha, nu är du lycklig? Jag och min klass kom försent till lektionen idag efter en hård fotbollsmatch, vi var dryga 25 minuter försena. Tur att inte läraren kunde straffa hela klassen >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 en i min klass ändra på nätagrigatet på dator så det sprängdes alla datorer på hela skolan slockna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 sjogreN^: Jisses, funkar dom än? Eller hade han dom sönder helt? Snacka om att få punga ut en massa pengar till skolan :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Idag blev min bästa polare nästan omhändertagen av socc för att han stog och heilade utanför dagis på skoltid :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 det var bara en dator som gick sönder och lärarna trode att det va proccesorn som gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 ja när jag gick i 3 så hade vi en kille i kalssen när han blev arg så tog han sönder varenda bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag rev sönder en rullgardin idag :rolleyes: varför skulle jag vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Idag blev min bästa polare nästan omhändertagen av socc för att han stog och heilade utanför dagis på skoltid :( heilade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Öööh hur ska jag börja... Ja iaf, min lärare är lite sjuk i skallen så vi får varken Cykla eller Köpa godis på skol tid, men jag är ju som jag är. Ja dom senaste veckorna har jag cyklat ner på en Affär och köpt godis, han får überdamp han tar mig i nacken och sliter, gör jävligt ont, vill anmäla han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.