.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 swalion har rätt .. uppdatera grafikkortet! Den nya uppdateringen tar lite mer än den gamla så nu har din börjat bugga lite.. förut kanske den precis klarade det fel fritt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 kan nån säga ett bra place att få mkt pengar jag är lv 32 priest nån hacka mig så alla mina pengar försvann.... Men kära nån.. Det här börjar likna en chat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 kan nån säga ett bra place att få mkt pengar jag är lv 32 priest nån hacka mig så alla mina pengar försvann.... Intresseklubben antecknar... Åh nej, överbelastning! btw så måste det vara nåt med ditt grafikkort, som alla andra säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Här kommer snubbe nummer 10 och säger grafkkort. Jag tror han fattat det nu. Och holypoop om du blivit hackad, kontakta blizz-team för hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Här kommer snubbe nummer 4:a och säger grafkkort. Redigerat 9 Juni 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ser ut som överhettning :| Blev sådär cpigt när mitt grafikkort var för varmt, öppnade bara chassit.. blev bra :>. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Här kommer snubbe nummer 4:a och säger grafkkort. Du var bara tvungen eller? Ska du citera mig så skriv allt jag sa, inget redigerande av det jag sagt utan att tala om att du ändrat på det. xot tror jag har rätt. har råkat ut för överhettning. öka fläkthastigheten och kanske vädra i rummet. en polares dator överhettades hela tiden och varken han eller jag kunde komma på varför, alla fläktar var på max. sen provade vi att öppna fönstret och allt funkade perfekt efter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Jag har ändrat ditt inlägg, kommer jag åka i fängelse? :( Redigerat 9 Juni 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg