Leon Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 :blink: Hur gör man för att flytta in sin fru i ett hus? Hon lever inte i Bowerstrone där jag har köpt huset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Hur menar du ? Jag har för mej att min fru flyttade in i mitt hus automatiskt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Har du gift dej med henne redan? Tror du måste köpa ett hus i staden hon bor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Hon lever i barrow fields och jag köpte ett hus i Bowerstone. Hon säher bara "We need a house too live in" när jag pratar med henne! :huh: Så nu har hon flyttat in! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 tryck på "follow" när du står mot henne så ska hon följa efter....och så får du Gå till bowerstone....eller så köper du ett hus i oakvale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 1. Skaffa ett hus i Oakvale. 2. Säg follow till "den älskade" och ta in henne till ditt hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigMike Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Eller så gör du på det enkla sättet .. helt enkelt köper ett hus i staden där hon bor :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoliQ Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Ni snackar inte om "Fable. The last chapters" nu eller? :P för då ska man ju bli borgmästare själv i bowerstone ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Eller så gör du det enklaste, köper ett hus någonstans och gifter dig med en fru i närheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sephiroth570 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 man kan inte köpa ett hus i barrow fields för att det inte finns ett hus i barrow fields och köp ett hus i oakvale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rein1 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg